U radu s mladima često primjećujemo da je većina naših napora usmjerena na pružanje osnovnih vještina. Drugim riječima, trudimo se mladim ljudima pružiti „alate“ za uspješno djelovanje u životu. Iako je razvoj vještina presudan čimbenik uspjeha, također ga treba pratiti izgradnja skupa stavova, kako bi se te vještine mogle primijeniti na bolji i održiviji način. U analizi rada s mladima u našim zemljama, shvatili smo kako se taj rad često ne bavi psihološkim posljedicama proizašlih iz marginalizacije, poput niskog samopoštovanja i smanjene motivacije i inicijativnosti.
Kriza COVID-19 je dovela mlade u riziku u još nepovoljniju situaciju. Iz tog smo razloga odlučni u svojoj namjeri da izgradimo alate za stučnjake u radi s mladima koji će odgovoriti na novonastale potrebe.
Naši su ciljevi:
• osmisliti i razviti metodološki priručnik za stručnjake u radu s maldima te aplikaciju za trenere o tome kako “design thinking” metodu koristiti u svakodnevnom radu s mladima u riziku, kako bi im se pomoglo da se vrate na tržište rada
• pilotiranje razvijenih rezultata.